Bilder

   

Nu har jag skrivit en sida på min uppsatts. Det är tur att jag inte går i en skola där man måste skriva massor med uppsatts, jag skulle aldrig klara det. Jag har hållit på hur länge som helst med bara en sida... Nu har jag gått igenom mina bilder från Tuulis fest. Det var många bilder som var helt svarta? Och det var bara två stycken som jag var nöjd med (de andra var helt orange och märkliga (och ja, okej, man kan inte ta bilder i mörker med min kamera antingen blir det dåligt eller så blir det riktigt dåligt, nån gång kan det bli helt okej, men bra blir det ytterst sällan.)

Humlan hittade jag på väg hem i lördags.

Lev försöktigt! Kom ihåg att sova och äta emellanåt! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0