Dream, Dream, Dream

Konstigt

Jag drömde att jag skulle dö i natt. Jag gick runt med en tickande klocka, eller nåt liknande som räknade ner. Just före jag vaknade var det 3 minuter och 48 sekunder kvar. Och jag hade själv valt att ta på mig dendär klockan. Det började med att jag måste ta livet av nån av mina bästa vänner. Jag höll inåt sorts svärd, då jag hade tagit i det kunde jag inte sätta ner det utan jag måste sticka det i nån som satt där. Jag vet inte vem de är, jag kommer ihåg hur de såg ut men jag känner dem inte. Men då var de mina bästa vänner och det var hemskt att måsta ta livet av nån av dem. Jag gjörde det iallafall och då jag hade gjort det började klockan ticka. 03.48.

Konstigt

Nu skall jag byta dator och försöka vara lite kreativ. Eller så skall jag gå hem och hämta min kamera. Men jag vet inte vad jag skall fota. Mina ideer är slut nu. Mina ideer brukar aldrig ta slut. Jag förstår int det här. Kanske det var min kreativitet som dog i natt...

Konstigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0