Min bestefar

The computer will shout down automatically......Okej...
...nu säger nog datorn åt mig att gå hem. Man skall int vara i skolan denhär tiden på dygnet. Fast det är visserligen nog andra här också. Jag är lessen. Jättelessen. Det gör alldeles ont i mig. Vi skall fara till Norge nästa fredag. Det är inge bra alls nu. Snyft. Det är ingen vits att hopas att Bestefar skall bli frisk mera nu. För jag vet ju att det inte går.

"....Han får inte dö! ....Mycket bestämmer du Mattis, men inte det....Vi föds och vi dör, så har det alltid varit"

Min Bestefar, jag saknar han jättemycket. Hoppas att jag får träffa honom ännu en gång.

Nu måste jag sova, jag sov ganska dåligt förra natten. Och nu är jag i skolan, så nu sover jag inte heller. Nu skall jag fara hem.

Sov gott och ha det bra!

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0