Snö, Vasa, inflyttnigsfest och Husky Rescue på Superstereo

Igår var jag på inflyttningsfest till Angeliina. Hon bor i en mysigt liten lägenhet vid tvålfabriken i Vasa. Det var helt trevligt. Jag var inte på så festhumör igår. Men det var inte festen det var fel på. Den var bra. Angeliina hade veganmat, så jag kunde liksom äta allting. Hur trevligt som hellst. Jag brukar oftast bli ganska hungrig annars... En elva tiden for vi till Superstereo på Husky Rescues spelning. Den var bra. Förutom att jag inte hade med min öronproppar, så jag orkade inte riktigt vara där och höra hela tiden. Men den var bra. Jag hade funderat på att fara till After Eight på fredag, de spelade där då. Men jag for inte, så det var ju bra att jag var till Vasa, annars skulle jag nog ha missat nånting.

Nu skall jag fara hem. Jag är i Nykabi nu, jag fick sitta på hem med Oscar och hans kompis igår kväll/natt. Det var ju snällt. Thank you. Ha det gott!


http://www.myspace.com/huskyrescue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0