Snyft, snuffs, snuffs

Hej igen!

Jag kom just till skolan. Jag tänkte att jag kanske skulle orka göra nånting idag. Men jag är helt slut bara efter att ha gått hemifrån. Jag får nog gå och lägga mig under täcket igen. Det är så tråkigt. Jag skulle villja orka göra nånting. Jag kan inte sova hur mycket som hellst. Visserligen har jag inte sovit så mycket i natt. Det kanske är därför kag är så trött. Snuffs. Jag vill inte vara förkyld. Jag orkar inte mera nu. Snuffs. Vad var det jag skulle göra denhär veckan egentligen? Det var nåt jag skulle skriva till engelska. Borde kanske göra det då och sen fara hem och sova. Sova. Sova Sova. Snuffs.

Jag lever i en drömvärld ibland. Det är inte bra. Ibland vaknar jag upp ooch märker att jag inte alls har hängt med vad som händer runtomkring. Jag glider liksom bort, vill inte vara med. Fast jag vill ju vara med. Det är bara så svårt. Det är därför jag sover så mycket, jag skulle hellst vara någon annan, någon annan stans. Fast jag vill ju egentligen bara vara med. Men det är svårt. Vet inte hur man gör. Hon har tagit av sig skylten nu. Hallå, såklart ingen ser. Folk ser inte de lyssnar, och jag pratar inte. Fats jag vill ju egentligen vara med.
  
Nu sitter jag och flummar igen. Skulle egentligen fara hem och sova. Men jag kände mig bättre då jag hade ätit. Så jag gick tillbaka till skolan. Det var nästan inga männioskor här. Var är alla? Inte så lätt att veta. Det är svårt. Jag vill egentligen vara med. Jag skall försöka. Men nu borde jag nog fara hem och vila, jag mår faktiskt inte riktigt bra. Fast jag vill egentligen vara med.

Kommentarer
Postat av: Roy

Hallå där. Trevligt att få en kommentar från någon man inte känner. Nåväl, jag är en student på örebro universitet och... ptja inte helt nöjd som du antagligen läst.
NEj du är inte ensam om att skriva om ingenting. Bara skönt att släppa lös allting och veta att det kanske är någon som läser och om inte det så kan man iaf själv gå tillbaka och läsa senare någon gång om hur man haft det. Minnet är väl inte så jättebra på att komma ihåg alla saker som händer :)

Aja... det du skriver påminner mycket om mig själv så vet inte vad jag ska säga. Även din rubrik är... på samma plan. Läskigt.
Krya på dig iaf. Inte kul att vara sjuk :(

2007-04-03 @ 17:07:57
URL: http://liemannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0