Gigantti?

Idag har jag varit och bytt min mp3 spelare för andra gångnen. Jag skall aldrig mera köpa nånting där. Förutom att det man köper inte fungerar så har de otroligt dålig service. Jag fick vänta säkert en halv timme innan någon hade tid. Om problemet hade varit att de hade mycket kunder så hade det väl inte varit hela världen, men de hade ingen personal. De var på kaffepaus (alla på en gång?) Det var bara en människa där och han tog hur lång tid på sig som hellst per kund, han bara yrade runt och visste ingenting om nånting. Inte kan man fråga nånting heller, för de vet inget om sina produkter. Sluthandlat på Gigantti alltså.

...och så hoppas ja att min Logik-spelare fungerar nu. Visserligen en rätt billig variant, men nog tycker jag den borde duga till att bara spela musik på. Men, men. Köper jag en ny skall jag åtminstone byta butik och märke på spelaren.

Så det så!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0