Juthbacka

Igår gick jag runt i Nykarleby och fotograferde. Nykabi är en mysig liten stad. Tyst var det, väldigt, väldigt  tyst. Inte en själ att se så långt ögat nådde. ( okej då, lite överdrivet kanske, några människor såg jag nog, men det var inte många) Jag satt vi Juthbacka och fotade ån, sen har jag funderat på om jag borde sattsa på en dator före jag skaffar kamera. En dator skulle kanske vara nödvändigare. Men det är ju inget problem egentligen, för jag har inte råd med någondera, så jag kan sluta bekymra mig över det...

Ha det gott!

Här kommer lite bilder
Jag satt på samma ställe och fotade alla. Förutom himmeln som jag fotade lite senar på kvällen.
Så det om det!
                               

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0