Bazar

Idag har Ida och jag varit till After Eight på Bazar. Det var lite dåligt väder, det var synd, men annars var det bra. Ganska lite folk, men så är det. Människorna vågar sig inte ut om det finns risk att det börjar regna. De hade börjat med keramikverkstad där. Det var en mysig liten verkstad. De hade just öppnat den, men de skulle så småningom börja ordna kurser där.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag var ute och filmade nu på kvällen. Jag vet inte. Det blir inte riktigt som jag hade tänkt. Jag är inte ens säker på vad det var jag hade tänkt. Jag tycker att jag har försökt skriva upp vad jag har tänkt så jag skall komma ihåg. Men jag förstår inte riktigt vad jag har menat med mina anteckningar och bilder och grejer nu... Det skulle bli en bild, tror jag. Och så skulle jag ha nån text. Texten var nästan viktigast. Jag får se om jag har ljud också. Om det funkar utan ljud så tror jag att det skulle bli bäst utan. Att ja, så är det nu.

God natt, sov gott och ha det så bra.
party? ...ork int... jag är så trött just nu. Jag vet int vad det beror på. Jag brukar vara trött om jag är stressad eller annars inte mår så bra, men nu är det nog ganska bra. Jag är bara annars trött. Kanske jag håller på att bli sjuk. Hoppas inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0