Rekord!

Jag har haft rekord många besökare på min blogg idag! 6 stycken... wow. Hmm, nåja, inte för att jag skriver så mycket viktigt, men det är ju trevligt om nån läser. Kom hem från stan, vart ute med Jenny, det var trevligt, många människor (alternativt liten pup, det ryms inte hu rmånga som hellst..) Mitt hår luktar rök, mina kläder luktar rök, min hud andas ut all rök och hela kroppen försöker bli av med all gift. Och jag röker ändå inte, jag har bara suttit bredvid folk som röker. Skulle det inte vara en lag som säger att det är förbjudet att röka inomhus på barer och restauranger? Eller gäller det bara vissa ställen? Det finns alltid nåt kryphål, det är som att söka stipendium, alltid passar jag in på den sista meningen där det står undantag för vem som inte får söka...  Ingen som vill bidra till mina studier. Men, men, det går nog bra ändå :)

Ha det gott, le och var glad!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Alex

Alltid kul med rekord ^^

2007-10-14 @ 01:18:47
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0