Hoppsan, Hejsan, skutt, skutt, skutt !!!

Hej, Hopp! Nu har jag tryckt, intryck och uttryck. Det blev helt okej. Det luktar förfärligt illa, men, men. Det är ganska coolt egentligen, att jobba med ett hantverk som är så gammalt. Klart det är ju målari också, men grafik är liksom häftigare, känns mera på riktigt på nåt sätt.. Jag kommer nog ändå troligen inte börja jobba med grafik. Man vet ju aldrig, men jag tycker att jag får mera energi ut på pappret då jag målar. Det kan ju bero på att jag inte helt har lärt mig tekniken ännu. Det är ett annat sätt att urtucka sig, så då kan det ju inte kännas likadant.
 
Jag har gjort linjeetsning idag, kanske fotoetsning i morgon. Om jag hittar nåt bra foto jag vill använda. Nu blir det mat, sen skall jag träna. Även fast jag har lite ont från i måndags.. men det går väl över. Sen skall jag på pannrumsfest, sitz skulle de ha, men man kan inte hinna allt. Hej hopp,

Ha det bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0