Skissa, skära, trycka -klart?

Det blev en sparv, eller en kanin, en kaninliknande sparv. Det blev helt bra nog, men jag har tryckt den i grått, jag tror att jag vill ha den i nån annan färg. Gult kanske, inte rosa, även om jag känner mig rätt rosa idag. :)

Hej, hopp! Jag har bara nödvändiga pauser idag, om man inte har paus ibland så skär man sig i fingrarna, det är inte bra. Jag har inte varit och hälsat på i plåsterskåpet en ända gång ännu. Visserligen är det bara andra dagen... så jag hinner säkert ännu.

Det skall bli flera sparvar, de blev ganska gulliga. Men jag har gjort dem så små att man får lite ont i fingrarna av det. Jag hade helt blåa fingrar före maten såg det ut som..men det var nog bara färg, tror jag. Hur skulle det vara med en blåsparv kanske? Gråsparv är snyggt, men det är lite trist.

Ha det bra!
Kos og Klem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0