På gång...

LÄS MIN NYA BLOGG >>> krackus.wordpress.com

Denhär veckan har jag fortsatt på mitt nalleprojekt. Det går bra. Har massa inspiration just nu. Den försvann här ett tag, men nu är den tillbaka igen. Det hjälper inte att vara ledsen, så det är lika bra att sluta med det. Jag har hur mycket ideer som hellst som jag skulle villja göra. Jag försöker koncentrera mig på en sak i taget. Annars blir det bara rådd. Nu gör jag nalleinstallation.


163734-229

163734-228163734-227163734-226163734-225

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Tack. Jag skall inte glömma. Men jag skall försöka vara glad. Jag saknar dig. Även om jag inte förstår dig. Jag förstår inte vad du säger. Jag förstår inte vad du menar. Jag förstår inte vad det är du tror att jag vill ha som du inte kan ge mig. Jag vet inte vad jag har gjort. Vad jag skall göra åt det. Hur jag skall orka, det var så ljust, glatt och mysigt. Varför tar du ifrån mig det? Du kunde väl åtminstone ha sagt farväl, före du gick. Inte bara gått. Hej då. Kommer vi aldrig träffas mera nu?  Vad har jag gjort? Förlåt. Kan det nånsin bli bra igen?

163734-225

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0