Livsstilstänkande

Jag är på så otroligt bra humör idag. Det började med att jag vaknade och hoppade upp ur sängen. Öh? Va? nä, okej. Men efter att jag äntligen hade släpat mig upp ur sängen och in i duchen och sen till kylskåpet, då var klockan ännu bara 9. Jag hade en hel timme på mig före jag skulle till skolan. Jag hade först inte alls tänkt fara till skolan. Tänkte inte alls gå på kursen vi har. Det var bara tråkigt sist. Jag kan ta den nästa år.

Men, efter att ha ätit frukost så var jag på så bra humör att jag bestämde att ändå fara. Då jag kom ut så var det ljust. Första gången på länge det har varit ljust då jag har gått  till skolan (i tid, på morgonen) jag kom till skolan redan tio minuter före (eller okej, 5 då..) Det var så skönt. Andra människor verkade också vara på bra humör.

Vi har arbetslivs och företagskunskap. Tåkigt? Nej, det var hur intressant som hellst. Och jag orkade höra på hela tiden. Vi prata om upplevelsindustrin och livsstilstänkande. Sen hade vi gruppdiskussion. Det var inte alls hemskt. Jag kan. Och jag känner mig inte alls förkyld längre. Har druckit massa te för att halsen så småningom skall bli bra, men annars är jag frisk, pigg och på jättebra humör idag.

 Jag läste mina gammla fitnesstidningar igår. Jag kom fram till att ibland behöver man nån eller nånting som måtiverar en. Idag kom jag fram till att man behöver nån att diskutera med. Man behöver andra människor. Och om det inte känns som att hålla föredrag för 100 människor och man tror att man skall dö, bara för att man skall prata med sina vänner, då känns det bra.

 Nu skall jag hem och äta. Sen skall jag skriva nån sorts uppsatt eller nåt.

Drömmar. Framtid. Tro. Glädje. Framgång. Hopp. Disskusion. Vänner. Kärlek. Familj. Bil. Vit målarfär. Hem. Lycka. Resa. Vara. Stillhet. Tystnad. Film. Upplevelser. Strykjärn.


Kommentarer
Postat av: J

härligt dag,,, gott när man får sånnt där flyt,,, //J.B.

2008-02-03 @ 20:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0