Tankar och skisser


Grafik... och lite annat jag funderar på just nu,
delvis är det ju det jag funderar på som jag gör konst av,
hela tiden,
men ibland är det skönt at bara rita utan att tänka så mycket

grafik2
Har haft Linkin Parks låt "Leave out all the rest" på hjärnan länge nu
...kommer och går




grafik2
Skiss till tvåfärgstryck i metallgrafik



grafik2
Skiss, vet inte om jag skall göra nåt med den, kanske nångång..



grafik2
Hade tänkt göra flerfärgstryck av den först. Men så kom jag till att jag ville göra når mera gulligt istället.



grafik2
Mera flerfärgstryck ("akvatintskiss")



grafik2
Jag satt i biblioteket och läste böcker en dag



grafik2
Flerfärgstryck

Kommentarer
Postat av: Cassie

Fina bilder! =)

2008-01-18 @ 21:42:35
URL: http://cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0