Trappor, skola, grafik

Det var tungt, det var jobbigt, det var hemskt, men det gick.
Jag har inte fått gjort mera än en skiss idag. Men bara att vara i skolan var tillräckligt.
Det går, det är inte jättejobbigt, men det tar en stund före jag blir van, igen.
Jag orkar bättre, jag är inte alls trött, det är inte det. Bara rädd, bara orolig. Men jag skall försöka, hittils går det bra :)

Vi har grafik. Vi skall göra seriografi (hette det va?) men först flerfärgstryck. Det är nog rätt så svårt. Bara att få plattorna lika stora är svårt. Men det blir säkert bra.

Kallt är det, jag kommer frysa ihjäl. Jag har inte packat upp mina saker ännu. Det var så kallt igår kväll då jag kom hem att jag bara satt under täcket och värmde mig. Sen steg jag upp och byggde pussel. Jag har fått lejomjukisdjur :) till födelseda,imorgon fyller vissa år, skall ha fest på lördag.. jag har inte firat min födelsedag på ganska länge, inte så mycket. Blir väl inte så mycket nu heller, men jag skall göra tårta. Havregräddtårta.. Har inte bjudit så många ännu då, men... det har inte varit så många i skolan idag,  som jag har sett iallafall.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0